یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
بچه‌های مسجد

حوزه/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی تولید محتوا با موبایل ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد در رویداد نوجوانان سرزمین هشتم "هشتادیوم" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای طرح اوقات فراغت تابستانه هشتادیوم (نوجوانان سرزمین هشتم)، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در نظر دارد یک دوره آموزشی تولید محتوا با موبایل، ویژه اعضای نوجوان پسر و دختر ۱۳ تا ۱۸ سال در روزهای ۱۹ ، ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه برگزار نماید.

وی هدف این دوره را توانمندسازی اعضاء کانون‌ها برای حضور فعال‌تر و مؤثرتر در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: در این دوره، بچه های مسجدی با فیلم برداری و عکاسی با موبایل، تدوین ویدئو و کلیپ، طراحی گرافیک و نویسندگی آشنا می‌شوند و می‌توانند به عنوان بازوهای رسانه ای ستاد و کانون‌های فرهنگی مساجد به تولید محتوا بپردازند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: این دوره که به همت معاونت فرهنگی ستاد کانون‌های استان برنامه ریزی شده، شامل دو بخش آموزش مقدماتی و پیشرفته ویژه دختران و پسران خواهد بود و در انتها نیز با برگزاری یک جشنواره یا مسابقه ویژه شرکت کنندگان از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام افکار با اشاره به همکاری باشگاه رایانو شهرداری مشهد و همچنین خبرگزاری شبستان مشهد در اجرای این دوره، یادآور شد: مدیران کانون ها و اعضای علاقه‌مند برای حضور در این دوره باید جهت ثبت نام مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و شماره همراه را به شماره ۰۹۱۳۹۳۲۸۴۱۵ پیامک یا به آیدی @Rasane_۱۴۰۳ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند. ضمناً داشتن گوشی اندرویدی هم برای این دوره آموزشی الزامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha